Donderdag 9 juli

9 juli 2015 - Zevenhoven, Nederland

Terug naar huis donderdag.

Vanmiddag om 14 uur werden we door een heel aardige ( maar niet heus ) Curaçao dame ( vriendin van de eigenares ) naar het vliegveld gebracht.
Daar hebben we eerst op het terras een biertje gedronken, later een patatje met wat te drinken.
Lekker nog even van het zonnetje genieten. Rond gewandeld, vliegtuigen kijken enz. Want we vliegen pas om 22.10 dus hebben we nog even te gaan.
Om 19.00uur ingecheckt, whisky en sigaretten voor Elma en voor ons ook whisky gekocht.
Nog even een drankje, 43 met ijs en een biertje.
Nog een half uur, hèhè kan niet snel genoeg gaan nu hoor, ja toch.
Heb het nu wel gezien hier op Curaçao.

Zo, we zijn op Schiphol aan gekomen om 13.30uur.
In het vliegtuig proberen te slapen maar dat valt niet mee hoor, de lichten gingen wel uit dus iedereen ging slapen, was wel rustig maar zo zittend hangen dat is niet fijn.
Frank stond ons op te wachten op Schiphol, heerlijk om hem weer te zien.
Ook best wel weer fijn om thuis te zijn.
S'Avonds kwam Patrick met vrouw en kind en Janneke van Kees ( hij was aan het overwerken) met kindjes.
Heerlijk om de kids weer bij ons te hebben.
En Elma ( zusje van Marja) kwam ook nog met haar jongste dochter.
Een gezellige thuiskomst, heerlijk.
Een fijne afsluiting van een prachtige reis, om nooit te vergeten.