Woensdag 8 juli

8 juli 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Woensdag 8 juli
We hebben niet zo erg lekker geslapen, erg harde matrassen en hier wilden we toch wel de airco aan en dat blaast de hele nacht door, niet echt zachtjes.
Ik ( Marja ) had hem al op 26 graden gezet, dat is niet zo erg koud maar dat hielp niet voor het geluid En om 6.30 uur ging Ron uit bed, ja ik kon ook niet meer slapen dus zaten we om 7 uur aan een kopje koffie op ons terrasje ( met de heerlijke geuren van de OK, we mogen niet klagen ik weet het. Het is niet erg duur en de eigenaren zijn super aardig en doen hun uiterste best om het naar onze zin te Mevrouw zag gister avond dat we wat blikjes hadden gekocht om te eten en ze kwam gelijk vragen of we nog een bord en bestek nodig hadden.
Even daarna kwam ze weer met heerlijk koud Er staat in de huisregels dat we om 12.30 het hotel dienen te verlaten. Mmmm dan zitten we een uur of 7 op het vliegveld te Ron heeft gevraagd dat een uur of 14.00 mag worden, geen enkel probleem en ze hebben een vriendin die schoolkinderen naar school rijd en zij kan ons voor 16 Naf ( de taxi gister vroeg 45 Naf)naar het vliegveld brengen.
En ja, we zijn Nederlander dus hoe goedkoper hoe beter toch, nee hoor gekkigheid, het is erg lief van de eigenaar om dit voor ons te regelen.
Maar nu hebben we een lekker bakkie uit een zakkie... Hahaha ja was best te doen En nu gaan we eerst een broodje met pindakaas (en ik met komkommer ) eten.
En ik ga me eerst inspuiten met anti mug, heb overal bulten zeg. Ik dacht eerst dat het in de bush een drama zou worden met de muggen maar daar waren ze niet te vinden. Komen we weer in paramaribo aan en ja hoor ze prikken me weer lek en Ron heeft nergens last van gelukkig. De bulten blijven wel een paar dagen heel erg Om onze tijd een beetje te versnellen ( voor ons gevoel ja ) hebben we wat zitten klaverjassen samen. En morgen schrijven we de laatste dag. Nu gaan we voor de laatste keer inpakken.

1. John:
    8 juli 2015
    Veilige terug reis en tot snel ,met veel plezier alle verhalen gelezen gr John Bep
  2. Denise:
    9 juli 2015
    Hele goede reis terug naar huis. Hopelijk verloopt de terugreis voorspoedig en kunnen jullie gauw weer fijn thuis een bakkie koffie maken. Grappig bakkie uit een zakkie. Tja het is wat het is.

Veel liefs
  3. Geert:
    9 juli 2015
    heb het vacantieverslag gelezen en heb nu zelf ook wel meer zin gekregen om weer eens terug te gaan .goeie reis terug en we zien elkaar als wij terug zijn van de campervacantie. groetjes en tot ziens geert en aly
  4. Sjef en Thea Smeets:
    9 juli 2015
    nou jullie aan de terugreis beginnen ben ik niet meer zo jaloers. Is helemaal over. Heb wel genoten van jullie verhalen en foto's. Een wereld van herkenning. Goede terugreis en wellicht tot ziens?