Voorbereiding nagenoeg gereed.

9 juni 2015 - Zevenhoven, Nederland

Zo de meeste noodzakelijke dingen hebben we afgerond.

De tickets zijn inmiddels binnen en voor de heen vlucht naar Curaçao hebben we zelfs al via internet in gecheckt. Dus vertrekken doen we sowieso.
Op 11 juni vertrekken we om 9 uur richting de zon.

Van het huurhuis in Curaçao krijgen we zaterdag de sleutels en de route beschrijving om er te komen vanaf het vliegveld. Op het vliegveld staat ook de verhuurder van een auto klaar met zijn naambordje in zijn hand. dus transport op het eiland is geregeld.
De bruid en bruidegom zijn inmiddels ook al in Curaçao om de laatste zaken te regelen, dus de bruiloft kan ook gewoon doorgaan.
Voor Curaçao heb je geen visum nodig en ook geen inentingen maar voor Suriname een hele reeks. Gele koorts, Hepatitis A ,Buiktyfus en ook nog maar even een DTP dosis.
In Curaçao is geen internationaal rijbewijs nodig, maar in Suriname wel.

Voor Suriname is ook alles geregeld, zelfs de schilpadden toer gaat gewoon door omdat er nu wel voldoende deelnemers geboekt zijn. Dit is een toertje van 2 dagen waar we op zoek gaan naar de reuzenschildpadden die eieren gaan leggen.
Ik heb wat foto's bijgevoegd van de Villa, welke we in Suriname huren voor een aantal dagen. Ik denk dat we ons daar wel kunnen vermaken.

We hebben er zin in.