Woensdag 17 juni

17 juni 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

vandaag een heerlijke rustdag, lekker niks gedaan alleen genieten van de zon en de temp. En volgens mij hebben jullie ons onderdak nog niet gezien hier op Curaçao, ga ik jullie gelijk even laten zien. is toch wel een aardig onderkomen denk ik zo. Wij zijn er erg blij mee. Prachtig uitzicht als we op de veranda zitten over de daken van de huizen tegenover ons. De bergen en de zee. Morgen gaan we weer wat ondernemen, weet nog niet wat maar dat zien jullie morgen wel weer. O, ja het autootje lijkt wel erg klein, is niet zo hoor, het huis is zo groot haha

1. Margaret:
    18 juni 2015
    Lekker niks doen en uitrusten hebben jullie wel verdiend na twee hele drukke dagen! En tja, dat autootje......volgens mij toch echt niet zo groot hoor haha! Nee gekheid, is gewoon jaloezie. Wat een prachtig huis, echt een villa. Geniet er maar met colle teugen van! Dikke kus uit Oudehaske
  2. Nina:
    19 juni 2015
    het is hier nu kwart over acht bij jullie kwart over 2 s'ochtends maar ik moet zo naar school dus ik doe het nu effe (reactie sturen) ik mis jullie ZO HEEL erg!!!!!!!! ik ga mama morgen helpen bij randez-Vous en dan ga ik naar het gemeente huis want dan is het straat theater jammer dat jullie niet kunnen komen kijken xxxxxxx love you to de stras and BACK