Zaterdag 20 juni

20 juni 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Goeie morgen zeg, alweer mooi weer, wel wat wolken maar de zon piept er al aardig doorheen. En ja de temperatuur is heerlijk met weer een lekker windje.
Even ontbijten en dan zien we wel wat we gaan doen vandaag, o, ja Ron wil vandaag nog even naar het strand BaaiBooiBaai.
Nou dan maar niet te laat gaan anders zijn alle schaduw plekjes weg want de locals hebben vrij dus wordt het wat drukker.
Het was inderdaad niet erg druk bij aankomst dus twee ligbedden pakken en onder een prieel zetten, liggen maar.
De bedden kosten 10 Naf (gulden) is €5 per stuk en als je weggaat en het bed weer terugbrengt krijg je 5 Naf terug.
Wij hebben niks betaald omdat het nog vroeg was denk, zou ik die 5 Naf nog terug gaan vragen of niet, kan ik niet maken eigenlijk, nee toch maar niet gedaan.
Ron heeft weer heerlijk gesnorkeld en mooie vissen gezien.
We zijn om een uur of twee weer weggegaan en hebben thuis nog lekker in het prieel gehangen.
Ja dit is onze laatste dag alweer.
Koffers gepakt en vanavond bij Buurvrouw eetcafe gegeten.
Ik heb wat foto's geplaatst van vissen die Ron allemaal gezien heeft met snorkelen.

1. John:
    21 juni 2015
    Prachtig hoor wat een belevenis allemaal nu veel plezier en een goede reis verder groetjes John Bep xxx